2/28/2016

Nädala trenni kokkuvõte


Sain lõpuks piisavalt motivatsiooni, et end järjepidevalt liigutada. Piisas sellest, et sõin pool nädalat igast junk food'i ja mul oli lõpuks nii paistes ja halb ja raske olla sellest, et sain aru, et trenn ja tervislik toitumine on lihtsalt nii head mulle. Trenni tegemine on aga endiselt raskendatud siin Belgias, või noh need on pigem minu probleemid, miks ta raskendatud on. Ma lihtsalt ei oska üksi toas taielda, mulle meeldib kui sport=adrealiin ehk kross, taipoks jne millega ma tegelenud olen. Pluss alati on motivaatoriks see kui sa ei tee asju üksi aga aitab vabandustest ja tuleb lihtsalt tegutseda. Kuna jooksmine on suhteliselt välistatud mu jaoks sest mu põlved on nii läbi, et ma kaks päeva peale jooksmist valutan põlvi nii mis jube siis tuleb teha trennivideosid. Muidugi käin vahest jooksmas ka aga mitte nüüd 5 päeva järjest.

Võtsin 23.veb endalt lõpuks mõõdud ka:
Rind: 82cm; Kõht(naba alt võetud) 75cm - seda tahaks paar senti vähendada; Kints: 48,5cm - seda samuti vähendada; Tagumik 85cm - seda jällegi suurendada. Käsivars 24cm - võiks ju pigem muskli arvelt suurendada aga üldiselt olen oma käte seisukorraga rahul :D


Mõtlesin, et jagan videosid, mida sel nädalal katsetasin + mõned vanad lemmikud. Öeldakse, et kavasid tuleks muuta, et treenimine oleks võimalikult mitmekülgne. Seetõttu on ka mul erinevad videod kasutuses ning samuti seetõttu, et ma otsin selliseid häid lemmikuid, mida enda nn listi lisada.

Reede 19.02
Ma ei leia enam videot, mida tegin :(
Aga tea, et see oli HIIT treening ja kokku läks kuskil 50min + venitus. 

Laupäev 20.02
See video on 84min pikk HIIT cardio treening. Päris kogu videot ma ei saanud teha sest keskel on lõik hantlitega, mida mul ei ole. Aga no need esimesed 35minutit olid päris jubedad. Mul läks pulss ikka nii kõrgele, et mõtlesin, et varsti pilt taskus aga pidasin vastu. Vahepealse raskustega osa asendasin alloleva videoga ning lõppu tegin joogal põhineva venituse, mille video on ka all.






Pulsi kella andmetel põletasin ära 361kcal. Endale tundus nagu oleks ikka kõvasti rohkem põletanud, sest ma olin täiesti läbimärg ja pulss oli pidevalt 170 peal. Aga ju siis mitte :D

Pühapäev 21.02

See polnudki nii raske 45min kui ma arvasin. Mõnus trenn pühapäeva. Lisaks tegin veel järgneva video pepsile. Mis muideks pole kunagi nii lihtne tundunud, mis oli üllatav.. vägagi. Tegin seekord ka nii, et enne venitust panin pausile, tegin pepsi trenni vahele ja siis jätkasin ülemise video lõpuga.


Kokku sain põletatud 270kcal.
Esmaspäev 22.02


Alustasin ülemise videoga, mis pani ikka korralikult higistama. Mulle meeldis aga jällegi enne lõppu tuleb hantlitega harjutused, mida ma ei saa teha. Seega tegin seni kuni sain, kuskil pool tundi. Järgmiseks tegin oma tavapärase pepsi ja jalgade video:
Ning lõpetuseks väike venitus jooga:


Kokku läks mul 1h 10min ning pulsikella andmetel põletasin 311kcal. Keskmine pulss oli 128 ja kõige kõrgem 175. Selle esimese video ajal mu pluss alla 150 ei langenud. 

Teisipäev 23.02


Alustasin selle HIIT treeninguga ning tegin kuni ventituse osani. ehk 21minutit. Selle aja jooksul põletasin ära 130kcal ja higistasin nagu siga. Väga mõnus trenn. Sellele otsa tegin kõhulihaste, pepsi ja jalgade pilatese. Väga hea oli selle HIIT trenni otsa, mul läks pulss rahulikult alla ja enesetunne oli hea. See video oli tund pikk, ma skippisin soojenduse osa kuna olin rohekem kui soe.


Mul jalad siiani värisevad sellest aga väga mõnna oli. Kokku põletasin pulsikella andmetel 255kcal. ja ajaliselt läks kokku 1h16min. Ja avastasin, et see pulsikell näitab rasvapõletust ka see on 33g.. Ma isegi tea mida nagu selle teadmisega peale hakata:P Muidugi venitasin ka end. Teen seda igakord peale trenni, isegi kui ma alati kirja ei pane, et seda tegin.

Kolmapäev 24.02
Täna oli trennivaba päev sest üldiselt kestavad mu kolmapäevad kuni õhtu poole 9ni ja neljapäev tuleb juba kell 5 tõusta. Seega on see "puhkepäevaks" kõige parem valik. See eest kõndisin 6km, päris kiirel sammul.

Neljapäev - reede 25-26.02
Tervise olude sunnil ei saanud ma ka neljapäeval ja reedel trenni teha. Enda päris piinamisel ei ole ka mõtet :)

Laupäev 27.02

Alustasin sellega, vahel on küll jõu lõik, mille ma skippisin sest pole hantleid millega teha. Enne cool down'i ja venitusi tegin oma tavapärase pepsi video,  mille näiteks esmaspäval ka tegin. Selle esimese video ajal on küll 20sek harjutus ja 10pausi intervall aga ma seda 10sek pausi tihti ei teinud. Avastasin, et nii on isegi kergem sest muidu kõikus mul pulss rohkem (pauside tõttu) ja siis see ajas mul pea ringi käima ning tegi treenimise raskeks. Kui ma harjutust ei jaksanud teha terve aeg jutti siis kargasin niisama aga seisma ei jäänud terve HIIT trenni osa jooksul. Pulss oli vahemikus 170-185 koguaeg. Pulsi kella andmetel põletasin kokku 421kcal, millest 54g rasva 1h24min jooksul. Peale seda ma tegelikult harjutasin veel mingit aega peapeal seisu. Kui ma saaks sellest meeletust tudisemisest lahti siis oleks päris timm, praegu tasakaalu oskan juba enamvähem hoida aga ma tudisen ülipalju :D

Pühapäev 28.02

Alustasin sellise Brazilian buttock lift trenniga. Kestab see umbes pool tundi ja oli päris mõnus killer. Muidugi on oluline teha kõiki harjutusi korralikult, vajalikke lihaseid samal ajal pingutades jne. Kõik muu oli okei aga need jalatõsted üles alla olid päris killerid. Samas on mul täna täielik null energia ja jaks. Ma arvan, et päevad tõttu on selline nõrkus, sest mul on alati siis totaalne moti puudus ja püstitõusmine tundub juba täielik treening. Väsimus andis järgmise video juures tunda.Sest jaksasin teha ainult pool videot ning siis tundisn, et no tahaks lihtsalt lapiti põrandal olla. Mis seal ikka ennast piinata. Tegin venitused otsa ja lugesin trenni lõppenuks. Vähemalt suutsin midagigi täna teha. Pluss käisime jalutasime Melliga 5km päeval :) Aga see pisike trenn näitas pulsikella andmetel 109 põletatud kcal.

"Mina higistamas" iuiu okei.

Head motivatsiooni kõigile kellel seda vaja !! Uuel nädalal uue hooga :)

Millised on teie lemmik nädala trenniplaanid?



2 kommentaari:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. appiappi, ma kustutasin kogemata su kommentaari ära:( tahtsin peale klikkida blogger comments süsteemis aga klikkisin hooga mööda delete peale ja kohe kadus ka ja tagasi ma ei oska võtta.
      Aga lugesin läbi, et andisid idee veepudelite kasutamiseks or nagu sina teed, et paned kotti raskemad asjad sisse.
      Just fb's ka keegi soovitas seda ning vastasin ka, et ma kunagi proovisin seda varianti ja mulle üldse ei meeldinud. Ma isegi ei mäleta enam miks, mul vahest on kiuksud. Aga kuna aega on möödas peaks asjale uuesti võimaluse andma ning proovima :) aitäh!

      .. ps meenus miks ei meeldinud.. mul nii tillukesed käed, ikka väga väiksed, ja seetõttu ei tahtnud pudelid hästi käes püsida ning nende hoidmine ajas sõrmed krampi :)

      Kustuta

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.

Follow by Email