2/08/2016

Öine jalutuskäik Meelisega, Lieges.

Nagu nädalavahetusele kombeks tuli Meelis ka see reede minu manu Belgiasse. Ja nagu ma maininud olen siis siin ühikas ei ole midagi teha ning meil tuleb endale ise pidavalt tegevust otsida. Laupäev kujunes eriti tegusaks päevaks. Päeval käisin ma juuksuri, kus surime kahekesi tervelt kolm tundi ning tatsasime niisama mööda linna ringi ja otsisime ühe autoaeda, kus ägedaid vanu autosid müüakse. Sõitsime selleks isegi Hollandisse väla (20km umbes Hasseltist). Jõime Hollandis kohvi ja suundusime tagasi. Hiljem selgus, et see autoaed mida Meelis mõtles asus aind 500m ma ühikast edasi. Ma sain muidugi kõhutäie naerda. Õhtu aga sai Meelis naerda minu üle, kui sõitsime kuskil pool tundi linna nimega Liege, ja ma eelnevalt väitsin, et tegu on pisikese linnaga. Tegelikult oli tegu ikka suhteliselt suure linnaga, mis oli öises valguses äärmiselt kaunis!

// Ma ei tea miks pilte üles laadides need nõmedad valged täpid tekkisid piltidele.. //

// Linna keskelt jooksis läbi jõgi ja kõik sillad olid valgustatud ning muutsid värvi. Värvidemäng vee peegelduses oli lihtsalt nii kaunis. //








//Minu arust nii vahva jalakäiatee//
//See pilt on küll kehv aga keerasin valuse hästi peale, et mägi näha jääks. See must kogu seal taga on mägi kust poolt me siis linna tulime. Peatusime ka seal mäe otsas vaateplatvormil ja see vaade linnale oli täiesti vapustav. Ma olen paandunud öiste tuledes linnade fänn ka! //

//Stop eating animals - sellise märgi leidsime Hasseltist. See "eating animals" osa on nii ideaalselt pandud sinna, et näeb välja nagu peakski olema selline märk//

Laupäeva õhtu me ainult jalutasime umbes tunnikese mööda linna ja jõeäärt. Kindlasti tahaks sinna ka päevasel ajal tagasi minna, sest kui Liege linna googeldada siis tuleb välja, et seal on väga palju huvitavaid kohti või hooneid või muuseume, mida külastada. Samuti tundus ööelu seal päris kirev. Kuigi natuke ebamugavust tekitas see, et tänavatel oli kogunemas päris palju gängi laatseid inimgruppe, kes kuulasid muusikat kõvasti ja olid lärmakad. Üksi ma näiteks väga meelsasti seal ringi ei jalutaks. See pärast mulle Hasseltis elada meeldib, et siin pool linna kus ma elan on suuremas kaalus üliõpilased ja mingeid gänge või kogunemisi ma ei ole veel näinud. Liege kuulub ka juba prantsuse keelt kõneleva Belgia osasse, mis oli ka omamoodi huvitav. Tänavatel oli ka tõsiselt palju erinevaid söögikohti. Naljakas oli vaadata kümmet restot/pubi vms reas. Ühesõnaga linn oli ilus ja tagasi tuleks minna, eriti kui see ainult poole tunni kaugusel on. Pühapäeval käisime poe otsingul (loe: üritasime leida toidupoodi, mis oleks pühapäeval avatud) ning käisime seal vanade klassikute autoaias, mis laupäeval leidmise ajaks juba suletud oli. Argh kuidas oleks tahtnud sealt vana mustangiga minema sõita!! Loodan, et teil kõigil oli ka tore nädalavahetus!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.