2/09/2016

Lemmikud youtube trennivideod

Heii kõik trennihvuilised!
Surfasin täna youtube's, et leida endale uusi ägedaid trennivideosid, mida katsetada. Ma ei ole siin Belgias veel kuskile trenniklubisse läinud sest taipoksi ma siin väikses linnas ei saa ning kuskile jõusaali ma üksi ronida ei soovi. Ja siin on elu nii palju kallim, et ausalt ei taha maksta ka selle eest. Seega jääb järele jooksmine (kui just paduvihma ei saja nagu täna) ning toas treenimine. Mingit varustust mul ka siin kaasas ei ole, seega tuleb olla väga loov ning otsida mingeid huvitavaid youtube kavasid, mida jälgida. Tegelikult hüppenöör on olemas, seegi hea. Mõtlesin, et jagan oma lemmikuid ka teiega.

SOOJENDUS/CARDIO AKA KALORITE PÕLETUS

Popsugar fitness - Cardio Barre Workout For the Best Full-Body Burn Ever
Mõnus cardio treening, mis ei vaja üldse palju ruumi ja ainuke asi, mida vajad on tool. Seda leidub vast igas elmises, isegi mu ühikatoas. Peamine rõhk on jalgadel. Kestvus on ainult 10min.

XHIT Daily- Best exercies fot burning calories
Mõnusad aktiivsed natuke rohkem kui 9 minutit. Tõmbab higi lahti ja soojaks keha hästi. Peale seda on näiteks hea keskenduda järjest kõhule, jalgadele, kätele, pepsile jne.


FitnessBlender. Kes midagi pikemat tahab siis see on 17min soojendust + kaloripõletust.

Mulle endale meeldib teha veel pikemalt. Vähemalt pool tundi (kui jooksmas ei saa käia) kuni tund. Siin on näiteks üks poole tunnine full-body workout kalorite põletamiseks:
Popsugar fitness

KÕHULIHASED:

XHIT Daily - Intense Full Ab Workout
Ojaaaaa. See on päris korralik kõhulihaste trenn! Kestvuseks on kuskil 9min non-stop kõhulihase harjutusi. Ehk täiesti piisav ja ausalt annab alles täiesti korrekselt järgi teha. Mulle väga meeldib!

ja kes sellest ära tüdineb siis veel üks kõhulihaste oma:
Blogilates - Intense Ab Burn

JALAD JA PEPS

XHIT Daily - The Kim Kardashian Butt Workout
Haha, ei see video ei ole valitud pealkirja pärast. Mulle meeldib see sest see on lühike ning kuna tavaliselt teen näiteks jooks/cardio video + käed, kõht ja jalad/peps video peale siis pikemat ei tahakski (9min)

XHIT Daily - Thigh exercies for losing fat
Jälle üks mõnus video jalgadele. Sest koguaeg samu videosid ei viitsi jälgida. Kestab umbes 12min. Paneb video lõpuks jalad värisema küll.

Millised on teie lemmikud trenni videod/kavad, mida jälgida?

Ilmselt panite tähele, et mul on täiesti puudu käte/ülekeha videod. Jep nii on sest selleks on igalpool vaja mingeid hantleid või muud varustust. Okei, tegelikult saaks ka veepudelitega hakkama aga see on suhteliselt ebamugav mu jaoks. Käte jaoks teen kätekõverdusi ja näiteks toolipeale käsi toetudes (selg tooli poole) enda tõstmisi. Ühesõnaga väga tahaks midagi veel. Kellegil on häid harjutusi või videosid ülakeha tarvis, mis ei sisalda hantlite vms kasutust?

Samuti olen vaikselt proovinud joogat. Aga mul kulub nii palju aega videode otsimise peale sest ma ei tea, mis on algajale hea? Sooviks rohkem ventamise tarvis joogat või nn tasakaalu leidmiseks. Kuna mu keha on elanud üle palju vigastusi siis on mul pidevalt alaselja valud ja parem käsi õlast ei funka kõige paremini. Siis mõtlesin, et äkki võiks jooga olla lahenduseks. Ja muidugi ma tean, et joogaga kuskile jõudmine võtab palju aga kuskilt tuleb ju alustada.



0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.