2/16/2016

No ei jõua blogida

Hei hei !
Viimasel ajal on ikka tõeline tuli takus. Nädalavahetuse ehk sõbrapäeva veetsime Meelisega Pariisis ja nii tahaks juba kirjutada sellest. Hotelliga saime normaalselt üle aga see eest meil oli endiselt tõsiselt äge ja mälestusi täis nädalavahetus. Aga kirjutan üsna peagi pikemalt. Nüüd teisipäeva hommiku tulin ma rongiga Brüsseli, et oma empsiga kokku saada. Tal on siin töö alased koosolekud aga ka natuke vaba aega minu jaoks. Nii mõnus oli näha üle pika aja. Homme sõidan siit tagasi Hasselti otse tööle ning läbi saab päev alles hilistel õhtu tundidel. Neljapäeval pean varakult Antwerpi tööle sõitma. Ehk tore on reisida aga täitsa väsitab ära see siia sinna jooksmine. 
Kuna ma blogisse praegu väga ei jõua siis on teil võimalus jälgida mind seni näiteks instagrammist: mirelllp . Ja ma olen ka vahelduva eduga aktiivne snapchatis, ikka jälle mirelllp nime all.
Okei, hoidke end ja olge tublid! Mõned sneak-peak pildid ka teile :)


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.