2/12/2016

Kust leian tervsliku toidulaua jaoks inspiratsiooni?

Minu tumblri kasutaja - youhavetolovethis.tumblr.com
Millegi pärast on igalpool tänavatel ja netis rohkem isuäratavaid pilte või reklaame rämpstoidust või lihtsalt mitte nii tervislikust toidust. Ma olen tihti ehtne silmadega sööja, vahest polegi millegi magusa järgi isu aga siis möödun vägevast koogipoest ja no järgmised mitu päeva veel isutab. Aga samamoodi on ju tervislik toit tegelikult ülimalt isuäratav. Eriti veel kui puuviljad või marjad mängus, kõik need värvid, mmm. Seega motiveerib mind tervislikult sööma ka reaalselt tervisliku toidu piltide vaatamine ning samuti annab see igasugu ideid, mida valmistada, et söömine üksluiseks ei muutuks.
Nagu olen juba rääkinud siis elan hetkel Belgias ühikas ja söögi valmistamine on keerulisem ja lihtsalt ebamugav on see ühisköögi kasutamine. Rääkimata sellest, et pole vahendeid. Algul arvasin, et see muudab asja raskemaks ja olen varsti purgisöökide juures aga ma leidsin, et see on hoopis väga hea. Tänu sellele ma söön rohkelt värsket ja vähe töödeltud toitu. Ja kuna mul on ülihalb pann siis ma ei viitsi eriti midagi praadida ka. Vahepeal kasutan seda toidu soojendamiseks. Aga peamiselt söön värsket või keedan/aurutan. Ja erinevate ideede leidmiseks kasutan ma tumblri. Algselt jälgisin ma seal ala rich-bitches-with-big-asses pointiga kontosid, kus olid pildid mingist äärmiselt uhkest ja rikkast elustiilist ja ebareaalsetest välimustest. Võttis aega, et mõista, et see pigem masendab sest see on midagi milline mu elu ei ole ja teiseks see ei ole ka midagi mida ma tahaks või kes ma olla tahaks. Seega vahetasin need välja pildiblogidega kus on pilte reisimisest, toitumisest, trennist, üldse spordist, ja tavalistest inimestest elu nautimas. Aga aitab jutust, mõned pildid ja kasutajate näited ka teile. Ma usun, et nn pildid võivad kindlasti kellegile veel abiks olla! 

Mõned kasutajad, keda ma jälgin ning pilte nende lehtedel (üksi pilt ei ole minu tehtud)














Kust teie inspiratsiooni saate? 




0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.