3/01/2016

Get to know me TAG

Pealkiri ütleb vist kõik ehk Get To Know Me TAG. See on vist minu esimene selline küsimustele vastamine blogis? Va. boyfriend TAG, millele Meelis vastas. Ma tavaliselt loen neid küsimusi kellegi blogis ja enamasti pooled neist on sellised millele ma üldse vastata ei viitsiks ning seega panin nüüd hoopis ise küsimused kokku. Küsimused võtsin siit, siit, siit, siit, ja siit. Lisasin paar tükki ka enda poolt. Nii, et kui kellegil on soovi siis muudkui copy ja paste ning vastake neile ka ise.
.. ah ja mulle meenus, et vastasin aastalõpu küsimustele ka ikkagi.


Kirjelda oma hetkeseisu elus 3 lausega.

Olen 21aastane TLÜ andragoogika eriala tudeng, kes loodetavasti lõpetab oma kooli sel suvel. Mul on suurepärane kaaslane Meelis ja armas kutsu Susla, keda ma väga igatsen sest elan ajutiselt Belgias, et oma praktikat teostada ning tema on Eestis vanemate juures seniks. Kui ma juhuslikult ei tööta või ei õpi siis meeldib mulle reisida ja avastada, treenida ja leida oma teed tervisliku eluviisini või lihtsalt veeta aega oma kallimaga ja kutsaga.

Kui sa oleksid keegi teine, kas sa oleksid sõber oma praeguse endaga?
Kui kaks minusugust kokku panna läheb asi raskeks. Plahvatusohtlik ma kardan. Aga tegelikult oleksin küll. Just oma praeguse minaga kuid ma ei tea kas oma aastate taguse minaga. Hetkel on mul ainult paar tõsist sõpra ning ma hindan neid väga-väga-väga. Ja mulle meeldib neid hoida ja kaitsta, alati kõigeks valmis.

Mis on esimene asi, mida sa märkad inimeste juures?
Ükskõik, kes ütleb, et ta ei märka esimese asjana välimust, ilmselgelt valetab. Sa ei saagi lihtsalt mitte midagi muud esimesena märgata, kui sa just silmad kinni ei käi. Igaüks muidugi märkab erinevaid detaile - juuksed, käed, silmad jne. Mul oleneb situtsioonist, niisama tänaval imetlen erinevaid outfitte ja soenguid. Kui aga tegemist juba tutvumisega siis peale välimust (see ei tähenda, et välimuse põhjal arvamuse kujundan) ma viskan pilgu peale kehakeelele. Mõndadest kiirgab iga liigutusega ülbust ja üleolevust, mõned on jälle viisakad ja armsad, või enesekindlad jne.

Õudusfilmid või õnnelikud lõpud?
Üksinda vaadates kindlasti õnnelikud lõpud. Koos teistega õudukaaaaad !

Lemmik tv seriaalid?
Olen pikemat aega jälginud juba seriaale Pretty Little Liars, Vampire Diaries ja Originals. Hiljuti hakkasin netflixist läbi vaatama Gossip Girl seriaali sest ma pole seda ausalt öeldes näinud, kuid ma kahtlen kas mul on isu seda lõpuni vaadata. Vaatasin läbi ka Breakout Kings kaks hooaega, mis mulle väga meeldisid. Vaataks veel kui oleks osi. Eestisse jõudes tahan ka Quantico kõik osad tagantjärgi vaadata, siin Belgias ma ei saa neid laadida kahjuks. Muidu üldse vaatan erinevaid krimi sarju nagu NCIS jne.

Mis on kõige kaugem koht kodust, kus sa viibinud oled?
Opsti võtsin google mapsi lahti, et kaugusid mõõta. Väljaspool Euroopat ma käinud ei ole aga Euroopas on kõige kaugem sihtpunkt Eestist ilmselt Portugal, kus ma olin 2015a septembris ühel vägeval koolitusel


Kas sul on mingeid talente?
Ma olen ekspert ja täielik talentide tipp igasusugustesse jamadesse või keerulistesse olukordadesse sattumise osas.

Mis on su hobid?
Trenn on alati eksisteeriv hobi. Siis käsitöö - kudumine, heegeldamine, meisterdamine jne - viskab sisse siis kui aega on aga väga ikkagi meeldib. Enesearendamine on ka järjepidev hobi, lihtsalt meeldib lugeda ja saada uusi teadmisi või avastada endas uusi asju. Mulle lihtsalt meeldib õppida. Kas reisimine võib ka hobi olla?
Vahva kursapilt peale eksamit!
Kas sul on koduloomi?
Jaaa, ilmselt mu lugejad juba teavad mu imearmsast kutsust nimega Susla. Ma võiks temast ööd ja päevad rääkida, sest ta on nii äge ja armas sell. Selle aasta juuni kuus on ta saamas juba kaheseks :) Tõult on ta puhtatõuline krants ja välimuselt meenutab ta Jack Russelit ja taksi mulle. Ta on kõige sõbralikum koer üldse. Minu kõige esimene lemmikloom oli aga Sämmi, meie saksalambakoer, kes praeguseks meie hulgast juba palju aastaid tagasi lahkunud. Ta oli täielikult laste koer, kunagi ei näinud ma teda kurjana ja ma ei usu, et ta üldse teadis, et kuri on ka võimalik olla. Kunagi on olnud mul ka kass (enne kui allergia nende vastu välja lõi) aga tema murdis maha meie naabrikoer :( Ja viimane võetud loom vanematekodus on Jack Russell Jacki, kes on natuke isepäine ja tige aga omatmoodi väga armas olevus.
Susla niisama pikutamas
Kelleks sa tahtsid saada väiksena?
Kõige esimene unistus oli saada balleriiniks. Ma isegi tahtsin balletikooli minna, mis asus täiesti Tallinnas ehk väga kaugel mu kodust. Kahjuks aga anti teada, et minu tugeva astma tõttu ei ole see võimalus mulle avatud. Ja siis järgmiseks on oli mul väga teises suunas unistus - saada automehaanikuks. See soov sai alguse sellest, et vanaisa veetis palju aega garaažis ja mulle meeldis kaasas tölkneda. Hiljem kui krossisõitsin ja juba enne seda tegelikult tegin ise ka pidevalt näpud õliseks ja õppisin kuidas miski töötab jne. See soov on mul hinges siiani. Mitte päris tööna aga hobikorras oleks väga äge. Väike unistus on koos Meelisega kunagi mingit projektiautot ehitama hakata.

Mis on su lemmiksöök ja -jook?
Lemmikjook on kohvi, mulle lihtsalt maitseb see väga ja pean end tõsiselt piirama, et ma seda liiga palju ei jooks. Ja vesi ka! Lemmiksöök on kukeseene ja kana kaste merevaiguga, kas siis riisi või pastaga.

Milline on su lemmikspordiala?
Motokross jääb alati südamesse ning viimaste aastate uus tulija on taipoks.
Old good times..
Kas sul on õdesid-vendi?
Jaaa, mul on äge väike vend. Kes tegelikult on nii suur juba :) Pilt aastast ma-ei-kujuta-ettegi. Ma arvan, et äkki umbes 2007? Mina, siis veel väikene vend ja emps.


Kes sa oled tähtkujult?
Lõvi! Ja ma olen ka läbi ja lõhki lõvi iseloomuga.

Üks asi mida tahaksid tulevikus kindlasti saavutada/saada?
Täitsa meie oma kodu ja loomulikult pere.

Kas sul on tatokaid ja/või erinevaid neete?
Mul on kokku viis kõrvaauku. Ja kaks tatokat. Mõlemal küljel ribide kohal üks - nool ja abstraktne lõvi.

Kuhu sa sooviksid reisida?
Mul ei ole otseselt mingit listi, et kus tahaksin ära käia. Ma olen lihtsalt nii suur reisimise ja seiklemise armastaja, et peaksin pool maailma sinna listi kandma. Aga peamiselt kutsuvad kohad kus on vägev loodus - mäed, kaljud, salajased veekogud, metsad, laguunid jne.

Milline on sinu lemmikmälestus?
Jällegi ei saaks väita, et mul oleks lemmikmälestus ja ülejäänud mälestused pole nii head. Mul on olnud niiiii meeletu hulk supper mälestusi oma pere, sõprade ja kalluga. Kõige värskem selline ülihea tunne oli Pariisis. Lihtsalt oli nii õnnelik ja hea olla.


Milline on olnud sinu suurim väljakutse?
Hmm.. kusjuures ma tean, et ma olen mitmeid kordi mõelnud, et vot see oli nüüd kõige raskem asi mis ma olen pidanud elus läbitegema ja siis aeg möödub ning tihti meelde jääb ikkagi pigem hea. Aga võiks vist väita, et puberteedi üle elamine?

Kuidas su sõbrad sind kirjeldaks?
Püsimatu, kunagi ei ole vait, ülemõtleja, aktivnik?

Millise kuulsusega sooviksid sa kohtuda?
Jessie J. Ja võtaks sinna kohtumisele oma parima sõbrantsi ka kaasa!


Kas sul on hüüdnimesid?
Oh jummel. Mul on neid olnud liiga paljugi, üritan kõik üles rivistada. Lapsest saadik on olnud hüüdnimed: Mimmi, Mimmu, Mimm, Mimps. Ja siis on hunnik hüüdnimesid, mis mul on lühiajaliselt olnud või kutsub mind keegi kindel inimene nii, näiteks: Sardell, Milkyway, Jupi, Jupp, Pisi, Mirle, Pasavooster. Ja kui ma olin tilluke ja veel väga rääkida ei osanud siis ütlesin, et ma olen Mill Põllupill (Mirell Põllumäe tegelikult).

Kas sa oled introvert või ekstravert?
Ma olen ekstravert peamiselt. Igasühes on mõlemat aga üks avaldub lihtsalt rohkem või on nn esimene valik. Ja ma olen seda tüüpi ekstravert, et peale 5min minuga seltskonnas saad aru miks ma väidan, et olen :D Täpsemalt on minu isiksusetüüp ENFP.

Kolm asja millest mõtled päeva jooksul kõige rohkem?
1.Meelisest ja Suslast 2.Tööst ja/või õppimisest 3.Mida süüa


Üks asi, mida sa ei tahaks enam kunagi uuesti teha/kogeda?
Ükskõik, mis protseduur seoses haiglaga. prrrrr



0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.