3/06/2016

Nädala trenni kokkuvõte 2

Heihei trennisõbrad! Kuidas teil nädal läks? 
Võiks öelda, et mul oli täiesti okei nädal trenni mõttes. 4 trennipäeva ning 3 päeva ilma trennita aga jalutuskäikudega. Toitumine on ka järjel - rohkel juurvilju ja puuvilju ning vähem töödeltud toite. Keha lausa isutab värske järgi koguaeg. Ps. olen nüüd kaks nädalat hommikuti joonud sooja vett mee ja sidruniga ning väga soovitaks. Minu kõht käib nüüd palju paremini läbi + hommikune söömine ei tee enam olemist raskeks nagu varem tegi. Toitumisest ma rohkem ei ole tahtnud rääkida, sest kes pagan teab kas mu menüüd toimivad ning aitavad ja äkki jagaksin täiesti crap infot. Seega kui näen, et toimib siis hakkan oma lemmikuid päeva menüüsid teile esitlema (jälgin ka, et saaksin kõik vajalikud toitained/vitamiinid jne kätte) :) Trenni suhtes liigun üldise hea vastupidavuse ja enesetunde poole ning soovin keha lihastega rohkem vormida.

Esmaspäev 29.02
Lõpuks leidsin endale ühe täispika workout video, mis mu võhmale võtab ja tunnen, et mõjub ning ei pea lisa videosid otsima. Väga mõnus ja vahepeal päris karm ka! Ainuke koht kus ma ei jaksanud täielikult kaasa teha oli see erinevate kätekate osa. Mul pole probleeme varvastal kätekate tegemisega aga seal läks neid igast harjutusi päris paljuks juba. Seega tegin pikemaid pause st, et olin pikemalt sirgete kätega plank'is kui kohe jaksanud uut otsa teha. Leidsin, selle fitnessblenderi.com kodulehelt. Seal on hea otsingusüsteem saad valida millisele kehaosale v kogu kehale trenn, trenni maksimaalne ja minimaalne pikkus, raskusaste (1-5) ja millised vahendid sul olemas on või siis, et oleks ilma varustuseta. See trenn oli 5 tase ehk kõige raskem ja vaja ei läinud midagi peale mati (ps. sa saad matti vajadusel teki/vaibaga asendada kui sul seda pole, mina teen seda). Mina põletasin 490kcal sellega, vähemalt kella andmetel. Samas mul on kõige tavalisem pulsikell ja ma ei tea kui õige on pulsi järgi arvestatud kaloripõletus? Lihas põletab ju veel midagi otsa? Igatahes väga mõnus oli!
Teisipäev 1.03 - Neljapäev 3.03
Peamiselt puhkasin. Mind võtab pikk tööpäev vahest nii läbi. Ma tunnen, et ma olen oma tööd tehes nii intensiivne (?), et õhtuks tunne, et ma oleks nagu maratoni jooksnud. Kolmapäeva hommiku olin väga uimane ja tegin siiski üles ärkamise tarvis väikse booty treeningu.
Reede 4.03
Tegin sama trenni, mis esmaspäevalgi. Tahaks leida veel sellise pikkuse/raskusastmega häid tervele kehale ja ilma vahenditeta treeeninguid, et oleks ka vaheldust. Praegu on see aga minu absoluutne lemmik. Olin reedel aga laisk, väga raske oli end kokkuvõtta ja venitasin täiesti õhtusse. Andis tunda kohe kui nn laisemalt trenni teed, sest põletasin seekord sama trenniga 434kcal. Päeval käisin ka jalutuskäigul, et ikka päevane sammude kogus kokku tuleks. Ja mulle ei istu see ühikas istumine "vabadel" päevadel.
Laupäev 5.03
Käisin lõpuks jooksmas. Kuna Meelis sel nädalvahetusel külla ei saa tulla ja mul pole eriti isu väga pikalt üksi väljas jalutada siis tundsin, et tahaks hirmsasti värskes õhus end liigutada. Ja lõpuks oli üks päev kunas vihma ei sadanud ja päike paistis. Jooksin 6,2km ringi ehk suhteliselt vähe aga ma olen suht kehv jooksja. Aega kulus selleks 40min. Järgmine kord sooviks 10km ettevõtta. Ehk järgmise nädala laupäeval ehk. Pean nüüd natuke oma põlevedel laskma olla. Nagu ikka, jooksmisega jäävad valusaks. Peale jooksmist tegin kohe venituse, et lihas piimhapet väga täis ei jookseks ning tegin ka kõhulihaseid (video all). Plaanisin algul pepsi ka teha aga end maast püsti ajades (kükist) tundsin pistvat valu põlves ja mõtlesin, targem oleks lasta jalgadel puhata. Kokku põletasin 309kcal.

Pühapäev 6.03
Täna ei saanud jalutama minna üldse kuna väljas lihtsalt sajab päris tugevalt koguaeg ... Aga alustasin täna selle ülemise trenniga ning tegin jalgu Round 1 jagu alumisest videost. Tundsin, et põlved on ikka liiga hellad ja ei tahtnud rohkem koormust anda neile. Tegin veel ülakeha video otsa, mis on kusjuures sama, mis esmaspäevase täispika video sees on. Mis on hea sest mulle meeldib see, võtab täitsa oimetuks käed/õlad.  Ja siis improviseerisin ise terve keha venituse. Jalad täitsa tuikavad tänasest trennist praegu veel. Aga kokku võttis see kõik mul 1h18min ja kaotasin pulsikella andmetel 375kcal ning 48g rasva. Homme ehk uue nädala alguses peaksin tegeleikult midagi rahulikumat ehk joogat tegema (loe:proovima) aga mulle nii meeldib trenn, mis on aktiivne ja paneb higi tilkuma ning nõuab pingutust. Aga ma vähemalt praegu mõtestan end nii, et annan homme joogale võimaluse.





0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.

Follow by Email