3/30/2016

Jaapani aed Hasseltis

Olen nüüdseks juba natukene aega Eestis olnud. Elu Belgias on nüüdseks läbi! Mul on väga hea meel kodus olla aga nii palju on teha, et ma ei kujuta isegi ette kuidas kõik tehtud saab. Kõik vajalikud Erasmuse dokumendid, test ja tagasiside, millega olen õnneks peaaegu ühelpool. Siis on vaja praktika kohta esitada aruanne, esse, arendusprojekt ning 7.aprill läbida kaistmine. Tunnen, et selle praktika ümber on liiga palju leierdamist ja mul on täitsa tüdimus peal sellest juba aga loodan, et saan ehk kõik praktikaga seonduva 10.aprilliga valmis. Mulle ei meeldi kui asjad liiga pikaks ripakile jäävad. Siis algas veel ülikoolis viimane kursus, mis tuleb läbida e-õppes ning mille ülesannete mahud kukutasid kõigil suud lahti. Ebainimlik on ju võtta läbi nädalaga mitmeid inglise keelseid teoreetilisi raamatuid, koostada leksikon ja siis peab veel tegema testi ka, mis muidugi kattub päevaga, mil olen Riias konverentsil. Jah ja siis veel Riia konverents seotud ühe rahvusvahelise projektiga, mis muidugi kattub nii täpselt praktika kaitsmise, testide jm tööde esitamisega. Ja muidugi selleks konverentsiks on ka teatud aeganõudvad ettevalmistused vaja teha. Ühesõnaga ma lihtsalt ei oska nagu midagi pealegi hakata sest lihtsalt nii palju on teha selle kahe nädala jooksul. Kui see hull jooksmine läbi saab siis saan lõpuks blogile ka keskenduda. Paar ideed on ootel. Seniks aga pilte meie viimasest külastusest Belgias, milleks oli siis Hasselti Jaapani aed. Nagu näha siis polnud absoluutselt õitsemise hooaeg veel käes aga huvitav oli minu jaoks ikka. Kuigi pileti hind 5€ oli minu arust küll hooaja välisel ajal täielik röövimine. Eriti arvestades, et see park oli tegelikult väike.









0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.