4/08/2016

Nagu orav rattas

... jep täpselt nii ma ennast hetkel tunnen. Olen nüüdseks kaks nädalat Eestis olnud ja alles täna sain oma asjad lõpuks Tallinnas korteris lahti pakitud. Praktika Belgias on läbi, Riia konverents üle elatud, praktika kaitsmine tehtud, esimene ulmeline kodutöö üle elatud ja uus juba ootab, Erasmus paberid on ka vaja veel ainult ära viia. Aga ma ei ole saanud mahti praktika aruannet jms valmis kirjutada sest mul lihtsalt ei ole jaksu ja aega. Samas mulle meeldib õppida, tõsiselt meeldib aktiivne olla. Kuigi lihtsalt kuskilt maalt jookseb mingi piir kustmaalt edasi ma ka ei jaksa. Eriti korralik reaalsuse check oli eile Prita Selveris kus ma peale praktika kaitsmist peaaegu pildi tasku panin. Ei tea kas pinge langus? Või lihtsalt väsimus hakkab oma tööd tegema? Igatahes võttsin tänase päeva lahtipakkimiseks ja koristamiseks, see tundus ka reaalne puhkus. Peamine on aga see, et homme tuleb koju Meelis, kes tegelikult peale paari päeva Eestis juba Hollandi sõitis. Ehk nüüd ma lihtsalt pean endale lihtsalt lebotamise aega ka võtma. Oeh, palun ülikool saaaa läbi. Tahaks lihtsalt juba ise ohjad enda kätte võtta, et saan valida kus ja mida ja miks ma teen ja kellega. Järgmised kaks kuud tulevad aga täielik ulmelisus, vot see on kindel.

Riias, Garden Palace hotell, mõnus koht hea asukohaga, päris soovitaks.
Empsuga
Praktika kaitsmine. Pildid sain andragoogika osakonna facebooki lehelt.
Vaprad andagoogid lõpusrigel!! Üks numpsik puudu.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.