7/13/2015

Our new home (for a year?)

Heihei. Olen nüüdseks juba natuke üle nädala elanud koos Meelisega meie uues korteris. Tegelikult on korter kolme toaline ning meiega ühineb mingi aeg ka Melli õde. Miks me üldse kolisime? Me lihtsalt olime sunnitud kolima - eelmine üürikas läks müümisele. Samuti oli ka meil plaan võtta omaette korter. Sai lubatud, et kui Mell tuleb välismaalt Eestisse tööle siis kolime eraldi. Koos kahe sõbraga oli minu jaoks väga vägev elada aga samas tõesti andis see korter meil juba vaikselt ühika mõõtu välja. Kuigi suurte üürihindade tõttu võtame korteri ikkagi kolme peale. Umbes kuu peale teise korteri ära andmist me elasimegi põhimõtteliselt spordikotis ja autos, trippisime euroopas ringi ja olime siin ja seal vanemate või tuttavate juures. Ma isegi ei oodanud seda uuesti Tallinnasse kolimist sest ma ei ole ikka veel siia väga sisse sulandunud ning ei tea siit väga kedagi. Ja varem polnud vajadustki, elasin ju oma sõpradega. Aga Meelis sai siin tööd ja septembrist hakkab minul nii kui nii Tallinna Ülikoolis viimane tudengi aasta tiksuma. Õnneks leidsime mõnusa korteri. Prital Padriku elurajoonis asuv retro korter. Maja ise on uus aga korter on nii vahvalt sisustatud, et kodune tunne õnneks kerge tekkima. Mu ema läheks hulluks siin korteris ilmselt..






Kuna eelmised kaks aastat olen elanud Lasnamäel ei tunne ma Pirita ja Merivälja(vist?) kanti väga. Viimsigi on väga lähedal. Ja nagu mainisin siis ma ei tunne ka Tallinnast väga kedagi (kõik suveks maal + ma töötan ka kodus) siis küsiks kas keegi oskab soovitada mingeid vahvaid tegevusi/kohti vms Pirita kandis? Mõni armas restoran? Või mõni ilus koht kuhu minna?




2 kommentaari:

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.