7/25/2015

Herned ja trenn


Herned on valmis, kõik pugima! Pole vast ilus õhutata inimesi herneraksus käima aga samas põllud on nii suured, et vaevalt omanikud igatsevad natuke teeäärset nosimist. Meie läksime küll korjamisega hoogu - terve seljakoti korjasime täis. Arvasime, et suudame Geritiga kahepeale selle nahka pista õhtuga aga kus sa sellega. Lõpuks järasid 7 inimest selle koti kallal. Mul oli lõpuks kõht nii täis, et paha hakkas. Säh sulle ahnitsemist. Aga nüüd olen tagasi Tallinnas jälle. Ei mingeid hernepõlde..  Või teab keegi Tallinna kandis hernepõlde?


Mainin ka ära, et see ninaneet pole päris vaid aliexpressist tellitud nn fake ninaneet. Leidsin, et kui on võimalus kanda neeti siis kui see outfiti ning olukorraga sobib siis miks mitte ning augu tegemise isu läks sellega ära. Neete tellisin kaks (igaksjuhuks) ning üks ongi juba kadunud. Hind kokku läks ka kuskil 2€ sest postikulu polnud. Ja näeb minu arust väga reaalne välja.


Rääkides Tallinnas natuke igavlemisest võttsime Meelisega ühiseks eesmärgiks käia regulaarselt koos jooksmas. See meeldib mulle väga sest mul on jälle treenimisest paus sees olnud, mis on halb. Kui juba natuke võhma ning koduste harjutustega lihast tagasi saab siis on plaan ka jõukas taas käima hakata. Sügisest saan koolis aeroobikas ka käia, juba sp, et mul on vabaaine ainepunkte vaja ja aeroobikas käimise eest saab neid. Vägev eks, saad tasuta trenni ja saad ülikooli koormust ühe aine võrra vähendada!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.