7/21/2015

Abja suvepäevad vol2 - Tanel Padar & The Sun konsert ja üllatus


 Vasakul on minu nõbu, mu parim sõber ja mulle kui õde. Ja ka minu kõige pikaajalisem sõber. Juba sellest ajast kui tema alles mähkmetes oli (Gerit on 2a noorem).




Laupäeva õhtu lõppes Abja suvepäevadel Tanel Padar & The Sun vägeva konsertiga. Tundub huvitav, et Tannu nii väikeses kohas järsku esines? Tegelikult ongi lugu selline, et Taneli pruuta on abjakas ja nagu konserti ajal Tanel ise ka ütles, et ta on nüüd kodustatud abjakas. Päeval osalesid nad ka laadal ja uudistasid ringi. Konsert oli lihtsalt ülemõistuse vägev. Ma ausalt taastusin siiani. Hommikuks oli hääl läinud ja üldse kargamisest nii väsinud olla. Aga see tõesti oli väga mõnus õhtu!



Ja teate, mis selle õhtu eriti vägevaks tegi? See esinemine, mida üleval pildil näete. Tanel tegi midagi uskumatult südamilkku ja ägedat! Ta laulis ühe loo koos Silver Kasega, poisiga kes ei pääsenud superstaaris finaali kuid Tanelile väga meeldis. Enne lugu rääkis ta ka, et kui selgus, et tulevad Apja esinema oli ta kohe kindel, et tahab Silveriga koos laulda. Te võite arvata kui pöördes Abja rahvas sellest esitusest oli. Mul on see videol ka aga peale karjumise ragina ei ole sealt midagi kuulda seega ma ei hakka seda jagama :) Aga jah Kaskede pere on üldse geenius geeniuse otsas! Neil on peres 12 last, uhke eks? Ja nad kõik on tõesti igatpidi targad ja andekad.
Peale pidu suundusime oma seltskonnaga mo manu grillima ja sööma. Mingi hetk oli aeg koju minna rahval ja me kolmekesi plikadega vajusime unne ja magasime reaalselt pool pühapäeva maha! 

This entry was posted in

2 kommentaari:

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.