7/08/2015

Eurotripp osa 2 - Poola

Meie Eurotripi teiseks sihtpunktiks oli Varssav, kui nüüd muidugi auto remondi tõttu sunnitud peatumine välja jätta. Tegelikult oli ka Varssav meie jaoks lihtsalt vahepeatus sest Leedust otse Berliini sõita oleks olnud lihtsalt liiga tüütu. Eelmisel päeval olime sõitnud üsnagi Varssavi külje alla ning veetsime öö autos (loe Eurotripp 1 osa) ning hommiku sättisime suuna linna poole. Kuna meie tripp oli läbi ja lõhki spontaane siis polnud meil ka seal õrna aimugi mida vaadata või mida teha. lühidalt öeldes kõndisime me sihitult ringi, käisime poodides, astusime sisse igasse huvitavasse kohta ja olime niisama vahvad. Tundub siiani palju lõbusam kui päev otsa nina kaardis ringi tormata.

Tagant paistab huvitav klaasisthoone, mis oli siis Varssavi suurim ostukeskus. See tõesti oli suur.... Ja kuna Meelis eriti shopingu armastaja ei ole ning see polnud ka meie tripi eesmärk, kiikasime me sisse aind mõnda poodi. Meile piisas ka sellest -Mell sai hunniku särke, mina endale vahva kleidi, maika ja ülilaheda seeliku. Ajaa see Ted seal, see tegi häält ka, üks lause, mis ta ütles oli esimest osast pärid "I love you", kui ta seal algul kaisukaru alles on. Deem, see kummitab mind siiani..

Täiesti juhuslikult leidsime ka üles Varssavi suurima muuseumi. Ilmselgelt tänu sellele, et muuseumi hoovis oli suur-suur näitus igasugu sõjatehnikaga ja see oli täiesti tasuta. Seega tänavalt sisse kiikamine oli tehtud ülilihtsaks. Tahtsime ka muuseumi siseruumidesse minna aga pangakaardiga maksta ei saanud, Poola zlotte meil ei olnud ning ka pangaautomaati polnud läheduses. Jama sulaga oli meil ikka pidevalt. Nii et soovitan alati tsipake ka kohalikku valuutat endale varuda kui kuhugi reisite :)

See on nii vahva pilt mu arust. Need on siis tangi või mõne muu suurema tulirelva torud, kus laskemoon on liiga vara plahvatanud. Mulle meenutavad need (eriti vasakult esimene) viinereid, millel sai lapsena ikka otsadesse salgud tehtud, et nad niimoodi lõbusalt laiali küpseks. Hehe.

Tatsasime nii ikka umbes 6h kindlasti ringi. Väljas oli aga palav ja jalad ka väsisid ning enne õhtut seadsime end juba Berliini poole teele. Sain ka lõpuks kurikuulsad Saksa kiirteed ära katsetada. Seisukorralt on nad enamjaolt palju jubedamad kui meie Tallinn-Tartu maantee.. ja siis antakse minna kui torust tuleb. Muidugi sõidurajad eraldatud ning kaks rada suunas. Aga sõelumine on päris suur, samas sujuv, kehtib lihtne reegel - kiirem lase mööda. Kusjuures seoses autosõiduga, see oli üks väheseid kordi kui ma rooli sain. Kokku sain healjuhul sõita terve tripi jooksul kuskil 6h ja Meelis kogu ülejäänud aja, sest ta lihtsalt tahtis sõita. Mulle sobis.

Kuna kahte ööd järjest autos magada on halb ja juba seepärast, et tahaks ju pesema minna peale päevast trippimist siis võttsime seekord motellis toa. Olime üsna Berliini külje all juba, hommikuks jättsime tunnikese sõitu. Päris Berliini ei tahtnud sõita sest seal ööbimine kõvasti kallim. Jäime siis kuskile väikesesse linna. Motell osutus väga ilusaks ja mõnusaks. Tuba oli suur mõnus, korras, puhas. Motell üldse ilus, turvatud. Meenutas tegelikult rohkem hotelli sest kõrval oli ka restoran ning hommiku said seal väikse lisaraha eest kõhu täis süüa. See kõik läks meile üheks ööks maksma kahepeale 40€, leian, et see on päris hea hind. Õhtu käisime ka linna peal ringi ning tegime kohalikus pubis mõned õlled. Mõnna.
Berliinist juba video mõne ajapärast :)

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.