1/03/2016

Aastalõpu 36 küssi

Vastasin Malluka algatatud (ilmselt on tema) küsimustele. Lisasin juurde ka pilte sellest aastast isegi kui mõni üldse küsimuste teemaga kokku ei lähe. Kuidas te oma aastaga rahule jäite?

1. Mida sa tegid aastal 2015, mida sa polnud varem teinud?
Osalesin korra nii Muay Thai võistlustel ning ka K-1 võistlustel. Tulemused just head ei olnud aga andsin endast kõik ja olen rahul, et sinnamaani nii kähku jõudsin (kaks kuud peale 1.5aastast pausi õnnetuse pärast). Käisin Portugalis, kuhu olin väga ammu juba soovinud minna ning katsusin oma esimest palmipuud. Käisime kallimaga eurotripil, pea kaks nädalat ja ainult meie kaks - midagi väga ägedat. Soetasime endale krundi koos maja algega ehk meil on lootust kunagi oma unistuste maa-maja metsas saada. Sõin esimest korda austreid. Käisin esimest korda elus vanglas. 



2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi?

Ei anna, ma ei näe enda jaoks sellel mõtet. Ma püstitan endale pidevalt mingeid väikseid eesmärke, olenemate sellest mis kuupäev nüüd on. Ma usun, et osadele võibolla tõesti mõjub see mõtlemine, et uus aasta ja uuelt lehelt aga minu jaoks mitte. Kui midagi tahan muuta või saavutada siis pole selleks muud vaja kui enda tõsist tahtmist.

3. Kas keegi su lähedastest sünnitas?

Mitte otseselt lähedastest keegi aga mõni tuttav küll ja. 


4. Kas keegi su lähedastest suri?

Õnneks mitte, võin selle üle ilmselt väga tänulik olla!

5. Mida sa sooviksid omada aastal 2016, mis puudus aastal 2015?

Rohkem vabadust ja iseseisvust, sõltumatust. Ehk ootan, et ülikool saaks läbi ning saaksin eluga ette võtta, mida hing ihaldab. Kuigi mul on väga vahvad kursakad ja erialana on supper.

Andragoogid eksamit tegemas

6. Mis riike külastasid?
Läti, Poola, Soome, Leedu, Austria, Prantsusmaa, Slovakkia. Tsehhi, Saksamaa, Portugal 

7. Mis kuupäev aastast 2015 jääb igaveseks su mällu? Miks?

4.dets sest siis saime Meelisega oma esimese (tulevase) maja omanikuks. 


Meie tulevane rahasöödik
8. Mis on selle aasta suurim kordaminek?
Mul on hea meel, et sain täita sel aastal mitu pisikest unistust, mis mul olid. Näiteks käia ära Portugalis, jõuda Muay Thai võistlustele, saada jalgratas, panna algus tulevase kodu loomisele, käia oma kallimaga roadtripil.



9. Mis oli su suurim läbikukkumine?

Otseselt ei teagi. No regrets, eks. Mis halvasti see uuesti. Oli küll hetki kus tegin vale otsuse või ei andnud endast parimat. Ja neist kahetseda saab aind viimast. 

10. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?

Kuna tegelesin eelnevalt motokrossi sõitmisega ning nüüd taipoksiga siis mul on päris tihti mingeid väikseid vigastusi. Ja absoluutselt iga sügise lõpus olen ma haige, Sel aastal olen juba päris pikalt aga eks jõulude ja aastavahetuse möll ei ole laskunud mul ka väga haigust põdeda. 

11. Möödunud aasta parim ost.
Meie krunt, maja, majakorpus. Kuidas iganes seda kutsuda.

12. Kelle käitumine teenib sult aplausi?

Meelise. 1. ma ei tea kuidas mind on võimalik välja kannatada, sest ma ei tea tihti ise ka, mis ma tahan. 2. ta on mulle lihtsalt nii palju võimaldanud, et see väärib omaette aplausi. 3. ta on lihtsalt nii numps


13. Kelle käitumine ajab südame pahaks?
Ebatolerantsete inimeste, kes see juures peavad veel enda maailmapilti ainuõigeks.

14. Kuhu läks enamik su raha?
Toit ja auto kütus.. Päris palju kulus ka reisimise peale.

15. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas?

Ma tunnen end absoluutselt iga kord, kui ma Meelist välismaalt koju ootan nagu väike laps, kes on kohe saamas elu esimest jäätist. Vot siis ma olen väga elevil. Tihti ei saa öö enne väga magada ja tsekkan koguaeg kella. 



16. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2015 meenutama?
Ma päris ausalt ei teagi. Erinevaid hetki jäävad meenutama erinevad lood. Võibolla kõige tugevamini on mõni lugu seotud mälestusega Portugali puhul. Sest seal oli meie kambal oma lemmik lugu, mida pidevalt jorisesime (loe: ühte lauset refäänist, mida oskasime) ning lugu millele kohalikud ka mingi sealse tantsu juurde õpetasid. 


                                         

17. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa:
i. õnnelikum või kurvem? Õnnelikum
ii. kõhnem või paksem? Kõhnem
iii. vaesem või rikkam? Vaene tudeng ikka :D

18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?
Lasknud endal olla vabam. Rohkem öelnud mida mõtlen ja teinud nii nagu oleks tahtnud. 


19. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?

Kahelnud, muretsenud, ülemõelnud. 

20. Kas sa armusid aastal 2015?

Mul on igapäev tunne, et ma armun Meelisesse järjest rohkem. Isegi siis kui meil on täiega pask päev ja tülitseme. Õnneks me ei ole kunagi üksteise peale pahased ka järgmisel päeval :D siis juba naerame. 


21. Kui palju üheöösuhteid?

Me Meelisega ajasime kunagi naljaviluks iba, et me ei olegi tegelikut paar vaid meil on lihtsalt hästi palju üheöö suhteid :D

22. Mis oli su lemmiksari või telesaade?

Endiselt vaatan sarju The Vampire Diaries, Originals, Pretty Little Liars. Uus sari, mida ma vaatama hakkasin on Quantico.

23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?

Ma nagu ei tegele väga vihkamisega. Milleks?


24. Parim raamat, mida lugesid?
Cialdini "Mõjustamise psühholoogia". Väga soovitan, seda on hea lihtne lugeda. Teooria tugineb nii paljudele näidetele elust, et tundub nagu oleks tegemist juturaamatuga.

25. Mis oli su suurim muusikaline avastus?

Avastasin, et Justin Bieber on päris hääks läinud. Shawn Mendes oli mu jaoks nn avastus.

26. Mida sa tahtsid ja said?

JALGRATTA. Ma nii tahtsin sellist korviga ratast ja Meelis kinkis selle mulle. Kahjuks polnud aga pikalt ilma, et ma sõita saaks. Ma ei suuda end riietesse mässida ja nii sõitma minna. Praegu oootab ratas jälle ilusaid ilmu. 



27. Mis oli selle aasta parim film?

Ma ei teagi, ma vaatan nii palju filme.

28. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?

Sain 21 ja midagi ei teinud. Ma ei tähista oma sünnipäeva. Minu arust oli veel Meelisel tööpäev seega olin lihtsalt kodus ja õhtu ilmselt lebotasime. 

29. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?

Kui ma oleks lõpuks selle kuradi kullapaja või summiga võitnud.

30. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili?

Katsetasin erinevaid stiile päris palju. Ma olen selline vastavalt olukorrale riietuja ja mulle meeldib mugavus.


31. Mis sind mõistuse juures hoidis?

Meelis. Kooli asjadega Killu. Vahest natuke kaotasin ka mõistust.

32. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis?

Kylie ja Kendall Jenner. Mulle meeldib nende riietumisstiil tihti. Gigi Hadid modellina.

33. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas?

Pagulastega ning terrorismiga seotud teemad. 

34. Keda igatsesid?
Kuna elasime kaks aastat Helari ja Reinega koos, ja nendega oli nii kuradi äge elu siis loomulikult neid. Helari on nüüd ka teistpool planeeti seega eriti drastiline muutus. Varem nägime igapäev ja nüüd ei ole näinud kuid. Ja alati igatsen oma Geritit, sest ta on lihtsalt kõige rohkem minu inimene.



35. Kes oli parim uus tutvus?

Hmm. Ma arvan, et inimesed Portugali koolitus grupist kellega me siiani suhtleme. Lihtsalt on selline tunne, et ühel ilusal päeval võtame me taas midagi koos ette. 


36. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2015 õpetas.

Ära lihtsalt mõtle üle ja ole see, kes sa olla soovid.

High five saime hakkama selle aastaga!


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.