1/18/2016

A sa ei teadnudki, et sa ei pea täna kell 5 ärkama? Sorry


See nädal on olnud kohati laastav ja masendav mu jaoks ning järgmisel hetkel ajab see lihtsalt naerma. Okei ma tean, et Belgialased ongi lihtsalt ülimalt aeglased igasugu asjaajamiste juures. Natuke meenutab Portugali kus 30min hiljaks jäämine ei olnud veel hilinemine. Aga tee mis tahad mul on raske nii toimida kui ma ei tea oma päevakavasid ette. 
Näiteks täna tõusin kell 5 hommiku nagu ikka sest pean kell 7 olema juba ühes parklas, kus Tabora auto pargitud. Seal saan siis kolleegiga kokku ja koos sõidame Antwerpi (tööl olen nii umbes 8.30). Olin täna kell 6.50 seal, 25min olin kõndinud ka ja kuradi külm oli. Mis sest, et siin igavene sügis on aga need paar miinus kraadi tunduvad palju hullemad kui eesti -20. Ootasin siis kuni 7.20 kui ma olin täiesti külmunud juba ja mõtlesin, et kurja kah ma ei jaksa enam ja tulin oma ühikasse tagasi. Saatsin siis kirja nii ülemusele, kes pole mulle siiani vastanud. Kirjutasin ühele teisele töökaaslasele, kel oli vaba päev ja ei teadnud midagi. Sain selle naise numbri ja küsisin, et mis nagu juhtus hommiku. Selgus, et ta oli juba eelmine nädal öelnud bossile, et ta esmaspäeva ei sa tööle tulla ning mitte keegi ei taibanud mulle öelda, et mul on ka seetõttu vaba päev... 



Okei see vaba päev kulus ära, sest sain täna ühikas toad ära vahetada. Mu eelmine tuba hallitas, ausalt + seetõttu haises. Radikas oli tuksis seega mul oli koguaeg nii külm. Madrats oli vana vedrumadrats millest mul on väike sinikas ka puusal, sest seal magada oli jube piin. Mul kohe üldse ei vea siin Belgias. Nüüd sain toa mis on ülevärvitud, uus põrand, uuem voodi jne. Mõelge ma maksan selle eest 425€ kuus sest see oli kõige odavam variant üldse. Vetse on ka terve esimese korruse peale 1, samuti dušširuume. Aga okei, sain elatava sooja toa nüüd. Enam ei vingu..

Ma olin juba täna hommikul nii lähedal, et ma ütlen i'm done ja tõmban saba jalgevahel Eesti tagasi, Eriti kui Meelis andis teada, et on võimalus, et autoga jama ja ta ei saagi tulla siis iga nädalavahetus. Siis kadus nagu minu kõige suurem mott ära. Tegelikult ei ole ju olukorral häda midagi aga lihtsalt ajas närvi, et nädala jooksul nii palju pettuma pean või, et keegi mulle lihtsalt sulaselget valet räägib. Aga ma endiselt usun, et kunagi suvel saan nendele kolmele kuule tagasi mõeldes öelda, et need ei olnud mitte ainult ägedad kuud vaid ma õppisin neist nii ühte kui teist. Ja kõik sai korda ka - uus tuba on, vaba päev kulus ära ja auto ka ok ja meelis tuleb juba reede õhtu :)!

Päeva õppetund: Ära ole nii järeleandlik Mirell, sa oled rohkem väärt!! Seda tagus mulle terve eilse päeva Meelis, kui ma järjekordse vabandusega lagedale tulin miks nad mulle sellise jubeda üsnagi elamiskõlbmatu toa on andnud kui teised samalajal on normaalsetes tubades. Poleks ta sundinud mind toa vahetust nõudma siis istukski oma nunnude karvaste hallitus junsudekõrval. 





0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.