1/24/2016

Esimene täispikk nädalavahetus Hasseltis koos Meelisega!




Arghhh. Mulle ei meeldi üldse, et käes on pühapäeva õhtu sest mõned tunnid tagasi pidin jälle Meelisele tsaupakaa ütlema, sest ta pidi Saksamaale tagasi minema. Homme on ju tööpäev. Samas ma proovin asja positiivsest küljest näha - siin näeme me rohkem. Eestis saab ta käia nädalaks kord kuus, siin aga saab tulla iga reede õhtu ja tagasi läheb pühapäeva õhtu. Ma olen nii õnnelik selle üle, et meil on praegu võimalus reisida ning koos olla samal ajal kui ta käib ikka tööl ja mina teen praktikat. Kui keegi teab nippi kuidas üldse mitte üksteist lahus olles igatseda, siis pliis, ma olen nõus maksma!! Aga jah, ühesõnaga nädalavahetus oli meie päralt - ei praktikat ega tööd. Mis me siis tegime?





Ega me suurt midagi ei teinud sest me ausalt öeldes ei teadnud, mida siin linnas teha saab. Seega me tatsasime terve päeva mööda linna keskust ringi. Peamiselt muidugi suurel ostutänaval sest meil oli ühtteist soetada ka vaja. Ja no kui sa lähed Primarki.... siis sealt on raske lahkuda. Aga me hoidsime end vaos ja kulutasime ainult tsipa üle kahekümne euro, mille eest sai Meelis endale tossud (3€), mina meganunnud sussid (3€), pika kampsuni/kardigani (5€), 3 paari retuuse-sukapükse 1€, ma endale maika (2€), 3paari küünetange (1,50€), Meelis 7paari sokke (3€) ja plätud (2€) ning ma endale joogipudeli (3,50€). Ma lihtsalt pidin kirja panema kui odavalt võib normaalseid asju saada. Ja sellega oligi peaaegu kogu meie vajalike asjade list täidetud. Okei ja ma tean, et tegemist on mitte nii kvaliteetsete asjadega aga samas ma ei kurda. Ostsin 3 aastat tagasi inglismaalt Primarkist endale suvejalatsid, lühkarid ja koti, mis kõik siiani täiesti korras. Pole ei katki läinud, liimist lahti läinud või muud. Loomulikul nad kuluvad ikka.



Vähe sellest, et me päevotsa lihtsalt meeletu arvu kilomeetreid maha tatsasime, me läksime veel õhtu uuesti. Me olime end juba tegelikult magama sättinud, vaatasime filmi ja kui see lõppes avastasime, et kell on alles 10. Ja ausalt see ühikatuba on kõige ebapõnevam koht üldse. Ei ole telekat ka, et saaks päeva lõpus niisama lebotada. Ja ausalt isegi kui meile meeldib maailma asjadest jutustada siis seda ei ole üldse põnev teha mitu tundi tillukeses ühikatoas. Ja muidugi oli öine linn nii ilus! Pärast tunni ajast nädalavahetuse peokohtade kaardistamist, jah just aind kaardistamist, sest me oleme nagu vanad inimesed, kes peole ei taha, läksime veel ümber linna autoga sõitma. Vot siis avastasime alles peokoha! Okei, söön oma sõnu ja nüüd tahame peole. Lihtsalt koha pärast. No tsekkige see koht üle siin! Kohe kindlasti käime seal mõni laupäeva õhtu ära.




Selle pildi kvaliteet on küll paha (andestage Meelisele) aga no peab ikka näitama, et olen ka kõige koledama auto ever ära näinud. Kui ma nägin seda parklas, ütlesin Mellile, et see on küll kindlasti kõige koledam auto üldse ja Meelis vastas sellle peale, et see ongi tunnistatud kõige koledamaks autoks! Päriselt miks-miks-miks sellise auto eest raha välja käia?


Pühapäeva lesisime kodus. Meil on väike tripp plaanis ning kavandasime siis seda ja mõtlesime plaani välja. Ahjah, sain teada, et esmaspäev ja teisipäev ma vist ei lähe jälle kontori. Täpselt, vist... Ma ei saa siin vahepeal midagi aru. Eelmine nädal tõusin kell 5 ja ootasin pool tundi töökaaslast, keda ei tulnud sest tal polnud see päev plaanis tööle minna. Muidugi mul infot ei olnud. Nüüd sain talt sõnumi, et ta ei lähe üldse see nädal ehk esmaspäev ja teisipäev Antwerpi. Mul oli teatud kokku saamine direktoriga kokkulepitud, paar olulist asja vajavad tegemist, seega ma olen jälle segaduses. Kas ma peaksin rongiga minema või kuidagi, või ma teen oma tööasju siis siin ühikas. Sest muidu on süsteem, et käin N'iga ja kui tal mingi erakorraline vaba päev siis võin ka siia jääda. Saatsin ülemusele kirja ja ei mingit vastust tänase päevaga. Seega ma ei tea no, eks siis homme näis kas keegi suvatseb mingit infot mulle ka jagada. Muidugi hullu pole kui ma siia jään, mul praegu nii kui nii arvuti taga istumist nõudev töö ainult. Uhh,, mulle ei meeldi pidev ebaselgus.

Kas keegi on päriselt ka sellise segadusega tööl/praktikal kokku puutnud? Ma ei tea enam, kas see on Belgia tavaline elu või on just seal, muidu ülimalt vägevas organisatsioonis, korraldusega mingid asjad tuksis??

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.