12/21/2015

DIY: vannipallid

Heihei, Tegin eile õhtu vannipalle ning mõtlesin seda protsessi teiega ka jagada. Minu arust sobivad nad väga vahvasti ühe vannis lebotamise fänni jõulukingi hulka. Juhised vannipallide tegemiseks leidsin siit. Põhimõtteliselt tegin ma 1 ja 2 teise retsepti järgi neid. 


Vaja läks:
> 4pakki sidrunihapet
> 4pakki küpsetuspulbrit
> 2x rohkem maisitärklist võrreldes küpsetuspulbriga
> Shea võie (oli kodus olemas)
> lõhnaekstrakt
(Kes soovib võib alati lisada ka toiduvärvi)


1. Valasin kõik kuivained (sidrunihape, küpsetuspulber ja tärklis) kokku ning segasin korralikult ära. Ps. need tolmavad päris korralikult. Ja kui olete veel nii kohmakad kui mina siis on teil pärast seda tärklist laes ka :D


2. Sulatasin pliidil ära shea või. Lisada võib veel näiteks kookosõli vms. Mis iganes teile ka ei meeldiks. 


3. Lisasin sulatatud õli kuivainetele ning segasin kätega läbi. Lisasin veel natuke vett, sest sulatatud shea võist jäi väheseks, et kogu mass natuke pakkivaks hakkaks. Ps. vett vala natukese kaupa sest segu hakkab koheselt veele ka reageerima. Liiga palju vett pannes hakkab kõik juba lahtuma. 



4. Lisasin segule veel 20 tilka lõhnaekstrakti. Minu kookose oma on mõeldud seebi valmistamiseks aga kuna vannipallid on päris ligilähedale seebile siis ma usun, et selle kasutamine on täitsa okei.


5. Pallide vormimiseks kasutasin mina jääkuubikute alust. Muidugi võib neid ka niisama pallikesteks vormida aga ma ei saanud väga hakkama sellega, liiga lopergused jäid. Seega pressisin jääkuubiku aluse tugevalt selle massiga täis ning jätsin mitmeks tunniks kuivama. Eriti huvitav oleks kasutada erinevate kujudega aluseid. Ps. kuivades pallid ka paisuvad (vähemalt  mul juhtus nii). Seega mõned pallid, mis ma käsitsi tegin "normaalse" suurusega olid lõpuks päris pirakad. 


6. Pallide pakkimiseks kasutasin plastikust vahvat purki. Natuke linti, siidist riiet ja valmis nad olidki! Proovisin ühe pallikese vannis ära ka, toimis ilusti! 


This entry was posted in

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.