5/16/2016

Vegan restoran V



Hei. tahtsin teile rääkita ühest mõnusast restoranist vanalinnas. Tegemist on siis vegan retsoran V'ga, mis asub aadressil rataskaevu 12. Hästi mõnus hubane koht! Ja no need toidud, ma oleks vist kõik asjad menüüst ühe korraga ära proovida. Käisime seal siis emaga kuna me niigi juba tööasjus vanalinnas olime. Me tellisime mõlemad erinevad asjad, et saaksime üksteise toite proovida - classic :) Aga retoran on leitav nende fb lehelt siit. Kas teist on keegi seal söömas käinud? Kuidas meeldis?





Alguses toodi kohe lauda selliseid isuäratava välimusega leivad. No nii head ja pehmed nägid välja aga ma kahjuks ei saa nisujahu sisaldusega asju süüa. Seega jäid kõik mu empsile, kellele need väga ka maitsesid. 


Kuna olime üpris näljased siis tellisime nii eelroa kui pearoa. Ema valis eelroaks kõrvitsa-bataadi-läätse-kookuse nüreesupi (4€). Hea, et ma kõike ta eest nahka ei pistnud! See oli täiesti uskumatult hea. Tahaks nüüd hirmsasti kodus ka ise taolise büree tegemist proovida. Nii et kui kellegil on häid retsepte või ideid mis kogustega seda teha siis ootan teie mõtteid! Mina aga tellisin eelroaks siis peediravioolid inda pähkli kreemiga (4,90€). Mis olid jällegi nii nämma! Maitse tegi suurepäraseks see indapähkli kreem seal keskel, mis oli selline kreemjas ja pähkline aga kohati mõnusalt hapukas. Kui ma kodus seda teeksin (loe: oskaks teha) siis ma ilmselt kasutaks peedi asemel midagi muud. Üldse see kreem oleks igasuguse toidu juurde päris hea.


Pearoana tellis ema omale vürtsika tofu kinoa-kögiviljapaja kookoskastmega (8,30€). Kusjuures see oli minu esimene kord tofut proovida! Ja mulle maitses, päris huvitav oli. Eine üldiselt jäi minu jaoks liiga vürtsikaks. Mõned ampsud võtta oli hea sest ega maitsel midagi viga ei olnud aga terve portsu söömine oleks vist suu liialt põlema pannud. 


Ja lõpuks siis minu pearoog. Mis oli ka ühtlasi meie lemmik valik üldse!!! Tegemist oli siis peakoka soovitusega, mida üldse menüüs ei olnud vaid leidsin selle toidu seinalt mingi tahvli pealt. Ma täpselt nime ei mäleta aga see oli siis riis koos rohelise karri kastmega, kus olid veel sees brokkoli, india pähklid, kurk, piparmünt ja oad. Kui ma ei eksi siis oli kastmes ka kookost. Igatahes oli see täielik maitsete elamus. See kaste ei oleks ausalt saanud parem olla! Maksis see siis umbes 8€. Nii tahaks teada kuidas sellis gemüüset kokku keerata saaks. Oeh, mul praegu ka tekib jube isu selle järgi!

2 kommentaari:

  1. Minu üks lemmikuid restorane!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul ka nüüd! Nii tahaks juba miskit uut sinna proovima minna :) hea hubane koht ka istumiseks. Mis toite sa soovitaks?

      Kustuta

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.