5/25/2016

Millised uued blogid ma tänu EBA'le avastasin?


Viimasel ajal on seoses EBA 2016 hääletusega olnud palju postitusi selle kohta, et kes kelle valis. Ma otsustasin, et ma seda infot ei jaga aga jagan hoopis seda, et millised blogid tänu selle aastasele üritusele minu jälgitavade listi kukkusid. Uskuge või mitte aga nende nädalata jooksul ma tsekkisin kõik surveys olevad blogid aegamisi üle. Nii palju ägedaid blogisid oli, millest ma ei teadnudki. Eks selle ürituse üks võludest olegi teadlikkuse tõstmine. Millised blogid olid teie lemmikud? Kas hakkasite ka tänu sellele ettevõtmisele uusi blogisid jälgima, milliseid?

Aga siin on siis minu uued jälgitavad:



Igal inimesel on oma maitse blogide suhtes - kellele pildid, kellele jutt, kellele videod jne. Samuti ka valdkondade osas on huvid erinevad. Panin kirja tegurid, mis minu jaoks määravad selle, kas ma soovin ühte või teist blogi jälgida või mitte. 

esimese asjana vaatan ma blogi kujundust. Ma tean, et hea kujundus ei võrdu hea sisu aga mulle ikkagi meeldib hullult blogi kujundust jälgida. Sellest suuresti oleneb kas loen edasi või mitte. 
- blogis peab minu jaoks olema piisavalt pilte. Liiga pikad tekstid ilma piltideta on no go minu jaoks. Mul on kuidagi raske jälgida. Pluss mulle meeldib enamasti, kui blogid on nn kerge lugemine. Samas on ka teemasid mille kohta ma võiks sadu ridu järjest lugeda.
- lisaks piltide suurus, mulle meeldib kui need on suured ja tekstiga sama laiad. 
- kirjastiil. Liiga palju slängi on häiriv ja samas kui jutt on ka liigne korrektne ega pole mõnusalt voolav siis ma ka ei jaksa lugeda.
- teksti kujundus, stiil, värv jne. Ma olen sattunud selliste blogide otsa kus heledal taustal on veel mingi mega-hele-erk tooniga tekst, mida ei olegi võimalik kokku lugeda. On ka olnud blogisid kus sisu on hea aga tekst on nii väike ja reavahe nii tilluke, et tõsiselt raske on jälgida. 

Vot sellised kiuksud on mul. Aga ma olen ka blogide sari-lugeja. Vaatasin just, et jälgin BlogLovini kaudu 233 blogi. Samas on neist väga suur hulk nüüdseks passiivseid blogijaid aga endiselt loodan, et no äkki võtavad eluvaimu sisse :D

Mis paneb teid ühte blogi jälgima? Millised blogid on kõige huvi pakkuvamad? Millised teemad teid kõige rohkem köidavad?

Ps! Väike soovitus blogijatele. Kuna blogspot ja ma arvan, et ka wordpress(?) vm  lasevad jälgida ainult oma platvormi blogisid ning bloggeri leht on iseenesest selline suhteliselt kehva ja vanamoodne. Siis enamus blogijad on olemas ka bloglovinis. Seega väga soovitan kõigil oma blogi sinna üles panna, sest oli paar blogi mida oleks soovinud jälgima hakata aga neid eksisteerinud bloglovinis ehk ma ei hakkagi neid jälgima. Seda viitsimist mul küll ei ole, et need kuskile salvestada ja spetsjomm neid iganädal tsekkimas käia. Muidugi minu laiskus on minu mure :) aga lihtsalt soovituseks. 

6 kommentaari:

  1. Vahva, aitäh jälgimast. Karin

    VastaKustuta
  2. Väga lahe, aitäh jälgimast!:) X

    VastaKustuta
  3. Haha, mul on täpselt samad kiiksud. Kujundus on esikohal, see lihtsalt peab olema ilus korralik ja normaalsete fontidega. Isegi kui blogi sisu on hea aga kujundus alla arvestuse, siis ma lihtsalt ei jää seda lugema :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jaaa, ja mul enda blogiga ka sp see kiiks, et ma muudan oma kujundust nii tihti. mingi hetk jälle tundub, et noo saaks parem olla ja siis muudan jälla :D

      Kustuta
  4. blogspot laseb blogrollis jälgida ka näiteks wordpressi blogisid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jaa laseb küll aga kuidagi keerulisem on aga see muidugi mu enda harjumus bloglovinit kasutada :)

      Kustuta

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.