4/23/2015



Pean lihtsalt mainima oma tänaseid ebameeldivusi seoses kõigega(?), lihtsalt on selline tuju:

1. hommiku avastasin et olin 35€ trahvi saanud enda korteri ees eraparklas parkides. Maksame ju iga kuu neid kuradima kõrgeid hooldus ja mis kõik muid tasusid ühistule, sealhulgas parkla kasutuse eest.. Igatahes ma tean, et minu viga, et mul polnud parkimisluba aknale tõstetud aga ikkagi... meil pole ju probleemi ka, et parklas poleks ruumi - see on pooltühi, kuskil Lasnamäel.

2. lihtsalt - Tallinna parkimissüsteem, eriti kesklinna kandis  -.-

3. Vennal kukkus nõusid pestes kuivatusrest alla (who knows why) ning meie tasside serviis vähenes oluliselt. Õnneks venna ise valangule väga alla ei jäänud.

4. Omniva pakisüsteem... ma pean kirjtama digiallkirjastatud ime volituskirja, et keegi mu paki postkontorist kätte saaks ?!?! Ma helistasin ja ütlesin, et palun see pakk väljastada sellele isikule, et mis andmeid neil veel vaja on. Aga ei... mida süsteemi? Tehtud nii "turvaliseks", et enda pakke ei saa ka kätte. Ja ma ei tea kunas ma sinna kanti satun ja kas üldse enne seda tähtaega. Tellisin need pakis olevad asjad ka tegelikult sõbrannale ning seetõttu lasin paki saata temale lähimasse postkontorisse.

uhhh


This entry was posted in

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.