4/26/2015

Mu pool kadunud lokid







Loomulikult on mu juuksed lokkis (ja blondid) aga viimasel ajal on hakanud lokk kuidagi ära "väsima". Päris kahju on tegelikult, kuigi mulle meeldivad väga sirged juuksed. Aga no hädine lokk ei ole ka just parim soeng. Erinevad juuksehooldustooted ka väga mulle ei sobi. Mulle tundub, et juuksed jäävad liiga ebaloomulikud ning natuke nagu kivistunud. Lahendus mu väsinud lokkidele on minu jaoks veider - Tallinna vesi. Ma küll tean, et veel ja veel on ikka väga suur vahe aga ma ei kujutanud ette, et see võiks ka juustele nii laastavalt mõjuda. Nimelt kui maal juukseid pesen siis on nad uuesti jälle pehmed ja mõnusalt lokkis, selline tunne, et hakka vett maalt kaasa vedama. Kusjuures, ma olen seda tõsiselt kaalunud, sest vesi meil korteris ei kõlba juua ka ning kodus on meil enda kaev. Samuti palju allikaid ning seetõttu supper hea kraanivesi.

Võttsin uueks katsetuseks Macadamia Healing Oil Treatment (10ml) juusteõli. Esimese kasutamisel järel võiks juba väita, et juuksed on pehmemad ja tunduvad tervemad. Väga ma erinevaid juuksehooldustooteid kasutada ei armasta. Tunnen, et kogu see keemia muudab juuksed küll piltlikult hetkeks paremaks kuid kokkuvõttes väsitab neid. Aga juukseõli juusteotstele on küll musthave !
Macadamia Healing Oil Treatment (10mL)
Macadamia Healing Oil Treatment (10ml)
6,50€ MyLook lehel

This entry was posted in

3 kommentaari:

  1. Oh jaaa, mul on lokkidega täpselt sama teema, et nagu on ja nagu pole ka.. ja tahaks ka mingit sellist lõikust, mis nii lokkis kui sirgete juuste puhul sobiks - vaatan, et Sul hoiavad nad küll supermõnusalt :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. vahest hoiavad, siis kui palsamit ei kasuta :D lähevad karedaks ja siis tõmbavad paremini lokki aga üldjuhul ikka selline pool lokkis ja pool sirge sorkus soeng :/

      Kustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.