9/22/2015

Where i've been ?

I'm back !!! Ja minu plaan, et kui kohapeale jõuan siis räägin, kus olen ja mis teen, ei pidanud üldse paika. Pilte ma ka väga ei teinud, sest ei hakanud oma suur peegelkaamerat vedama ning minu telefoni piltide kvaliteet pole just jagamist väärt. Samuti ei olnud ka reaalselt mul vaba aega. Aga see selleks - kus ma siis olin ja mis tegin?? Tehes kiire ülevaate olin ma 9päeva (vist) Portugalis, Portalegre linnas koolitusel. Koolituse teemaks oli elav raamatukogu. Kes soovib rohkem teada võib alati küsida. Jagan hetkel kiirelt mõningaid pilte ning hiljem kirjutan pikemalt. Kahju oli lahkuda aga samas igatsesin kallimat kes kodus ootas. Seltskond seal oli ikka kulda väärt !

 Lissabon

 Koolitus täies hoos

 Esimene õhtu peale saabumist läksime kohe baari, kohaliku rock bändi kuulama ja õllet mekkima

 Lissabon

Viisime läbi reaalse ürituse "Elav raamatukogu" kohalikele, selle lõpus esines kohalik näitetrupp

 Rahvuste õhtu, eestlased loog Vana Tallinnaga kohal
 Elav Raamatukogu -  raamatukoguhoidjad lugejaid vastu võtmas

 Portalegre ja Hispaania piiri vahel asuv lossi sees olev külake
 Lemmik söögikoht Portalegres

 Lossi küla
 Meie kõige ägedamad ja muhedamad koolitajad Altinio (portugalist) ja Enrique (itaaliast)

 Reklaam üritusele


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.