12/30/2014

Meet my adorable dog Susla

Panin oma tahvel arvuti üle mitme kuu tööle ja ops kui vahva neid pilte siit avastada on. Ma ei ole väga seda kasutanud enam sest vihastas oma tarkavara uuendusega närvi mustaks mul. Samsung Note 4G, peaks nagu okei tahvel olema aga peale uuendusi on nii aeglane, et tõesti ei saa kasutada. Tegin siis suurpuhastuse mälus ja praegu nagu näib uuesti töötavat. Aga tegelikult tahtsin jagada pilte mu koerast Suslast. Ma isegi ei mäletanud, et ta nii pisike oli, kuigi ta on alles 6kuune on ta ikka tublisti kasvu visanud.

Meet my dog Susla. He is 6 months old. Didnt even remember that he was so tiny only couple months ago.



Hes sleeping poses are the best!!

And now we are big boy already :)


This entry was posted in

2 kommentaari:

  1. APPPPIII, KUI ARMAS!!! :D Kus te ta võtsite ja kas tal on mingi tõug ka?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ta on südamete murdja ja. Iseloomult ka selline, kes tahab sülle ja kaissu ja koguaeg mängida. Pole kunagi kuri ja armastab kõiki inimesi. Lapsi natu kardab sest need igakord väntsutavad teda :D Tuttava käest tõin ja tal ei ole tõugu. Puhast tõugu krants :P Aga taolise kehaehituse ja olekuga koeri olen varem ka näinud :) Kodus ka Jack Russel, kes on tõukoer ja temaga on ikka väga raske. Iga asja suhtes nii hell ja üldse iseka loomuga. Sp tahtsin endale krantsi :)

      Kustuta

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.