11/26/2015

Saa minuga tuttavaks ehk küsi küsimusi + faktid


Ma olen üpris halb endast rääkija mingis mõttes. Kui keegi küsib siis on palju lihtsam vastata kui ise nuputada, et mis on see mis teisi huvitaks. Seega tegin aski konto, et saaksite julgelt ja soovi korral anonüümselt mulle küsimusi esitada. Küsimustele vastan muidugi blogis aga ask.fm platvorm on küsimuste kogumiseks palju mugavam. Muidugi võib küsimusi panna ka postituste alla või kuhu iganes. 

Minu ask'i leiate SIIT.

Siit tuleb ka rodu fakte minust. Nii mu tervise, olemise, elustiili jms kohta. Ehk tekitab mõni teema teis küsimusi või leian toredaid inimesi kellega mõnest teemast jutustada ning samastuda. Küsida võib kõike, mis huvitab - kuidas kuhu jõudsin, mida mõne teema koha pealt teen, kuidas hakkama saan, mida arvan jne. Loomulikult väga ebasündsatele küsimustele jätan oma valikuvabaduse mitte vastata. 

1. Ma sõitsin mitmeid aastaid võistlustasemel krossi (mini mx). 
2. Ma olen tegelenud vahelduva eduga kuskil 2a taiboksiga ning alustasin nüüd ka võistlemist.
3. Mul on terve elu olnud astma + olen allergiline päris paljudele asjadele.
4. Ma ei mäleta, et ma oleks üldse kunagi mõnda head unenägu näinud (lõpus läheb ikka midagi väga tuksi kui algus isegi ok oli) ning magan ka seetõttu vahelduva eduga väga halvasti. 
5. Mul oli palju hädasid kõhuga ning avastasin, et seda põhjustab gluteiin ning üritan enam vähem selle vabalt toituda nüüd.
6. Ma õpin Tallinna Ülikooli III kursusel andragoogikat, mis on ülimalt huvitav ning erineb õppemeetodite poolest väga teistest erialadest.
7. Mul on koer Susla ning ühtlasi maal on meil väga kange ja üpris kurja iseloomuga Jack Russel Jacki. 
8. Mulle meeldib reisida ning välismaal laagrites/koolitustel käia. Olen käinud reisimas ainult Euroopas: Soome, Rootsi, Läti, Leedu, Slovakkia, Poola, Tsehhi, Austria, Itaalia, Portugal, Hispaania, Taani, Saksamaa, Belgia, Inglismaa. Btw ühegi reisi peale ei ole läinud meeletult raha kui eurotripp välja arvata, 
9. Ma olen algselt pärit Abja-Paluojast Mulgimaalt ning pean Mulgi kultuuri ning traditsioone väga oluliseks. 
10. Mulle meeldib teha ja õppida käsitööd.
11. Mul on kaks tattood.
12. Mulle meeldib tervislikult toituda ning käin 3xnädalas (vahest rohkem) taipoksi trennis ning muudel päevadel katsun kodus trenni teha. 
13. Mu kuti nimi on Meelis ning me oleme koos olnud 1a7kuud. Meelis töötab välismaal samal ajal kui ma elan ja käin koolis Tallinnas.
14. Mul on kombeks end mingi periood asjadega nii üle kuhjata, et sellele järgneb aeg kui ma ei jaksa mitte midagi teha.






0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.