1/06/2015

Mõnus mini-puhkus linnast


Kuna meist kumbki Meelisega ei ole linnaelu armastaja veedame koos võimalikult palju aega maal vanemate juures. Otsustasime minu kaheks vabaks päevaks ka ikka Viljandimaale tulla. Ausalt ma ei tea kuidas ma suudaksin terve elu linnas elada. Ma olen ikka läbi ja lõhki maalaps. Käisime esimene õhtu Toyota jeepiga metsas möllamas. Ma arvan, et mu peakuju jäi ka sinna lakke.. vägevvvv.. iga õhtu käiks nii. Ja järgmisel päeval käisime samu radu sõitmas atv aga nüüd eiolnud enam maa pehmeja otseselt mudas möllata ei saanud aga vägev oli ikka. Päikesepaistelisel selgel talveilmal on loodus ikka nii kuradima ilus. Jalutaks mööda metsi kaua kaameraga kui nii külm ei hakkaks... :( . Täna peab kahjuks aga linna tagasi sõitma sest mul vaja homme tööl olla. Kõige kurvem on see, et Mell sõidab jälle Saksamaale tööle ära. Niuks... need kaks nädalat läksid ikka väga kähku ja nüüd on ta jälle umbes kuu ära. Aga nautige talve nunnud !!


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Mirell Põllumäe. Toetab Blogger.